top of page
  • Bruksledaren

11.3 km och mexikansk tacopaj över öppen eld...

...blev det idag denna fina lördag. Tanken var längre men varenda skogsväg är belamrad med pansaris och icebugsen tar sig inte igenom den så jag nöjde mig med Ötjärn istället för Ombenning Dammsjö idag.


Såg bara en enda människa under den tiden jag befann mig där. Det tog sin lilla tid att få till den där fina glöden som behövdes för att tillaga den mexikanska tacopajen jag hade med mig.


I väntan på pajen blev det munk och kaffe till förrätt ;)


SMHI hade varnat för risk för gräsbrand och det var torrt så jag säkrade eldstaden ordentligt innan jag gjorde upp eld och gick därifrån helt säker på att allt var släckt givetvis.


En härlig tur med sol, blåst och skugga och bilderna får tala för sig själva.


Fin lördag önskar jag er!

Relive - realtid

Video från Ötjärn



46 visningar

Senaste inlägg

Visa alla

Comments


bottom of page