top of page
Bruksledaren

Från svinpest till fiskfest...

“Betalt samarbete med RevolutionRace”

I torsdags drog vi från smittzonen i Fagersta till Långtjärnarna utanför zonen för att åtnjuta höstens sista fiske. Det blev en skön vistelse trots förkylning och riktiga stormbyar. Förvånansvärt mycket folk som trotsade den svala tempen och vitvågorna på tjärnarna :)


Maken invigde sin Sherpa hoodie från RevolutionRace och jag min Tornado fleece.

Kände direkt att jag ångrade att jag inte köpte en Sherpa istället även om jag gillade mitt eget köp. Det blir ett klick på en Sherpa också ;)


Det nappade bra trots blåsten och vi är nöjda med helgen. Det kommer bli en lång vinter utan skog här hemma i Fagersta men vi funderar på att ställa upp oss på säsong i Malingsbo så det känns lite lättare. Vi får se vad vi beslutar oss för till helgen som kommer.


Ha en fin vecka allesammans <3





39 visningar

Senaste inlägg

Visa alla

Comments


bottom of page