top of page
  • Bruksledaren

17,7 km – Hedkärra/Bruksleden/Flobostigen


Idag valde jag att gå Hedkärra runt, Saxenvägen förbi vattenverket, skogsvägen ner mot Semla, Bruksleden etapp15 och sedan in på Flobostigen där jag gjorde lunch innan jag begav mig hemåt igen. Kött- & grönsakssoppa smakade gott och åt direkt ur burken så jag fick handvärmare på en och samma gång: perfekt!

Även här skulle mitt förslag till Kultur- & fritidsförvaltningen om att hålla efter våra olika leder behövas och jag skulle inte behöva gå arbetslös. Tycker det är ytterst tråkigt att jag inte ens får till ett möte med ansvarig ledning trots ihärdiga försök... Det finns så mycket jag skulle kunna göra inom och utanför de olika områdena om jag bara fick gehör för mina idéer...

Dagens GPX



8 visningar

Senaste inlägg

Visa alla
bottom of page