top of page
  • Bruksledaren

15 km – När man glömmer den goda pajen hemma....


15 km blev det idag med sikte på Ötjärn och ett försök att gå så långt som möjligt närmare vattnet från ett annat ställe. Det började bra men även här upphörde stigen (i videoklippet berättar jag mer). Det var dock inte det värsta på dagens tur utan det faktum att jag glömt maten kvar i kylen. Som tur var hade jag packat ner en lussebulle och hade en proteinpudding liggande i ryggan sedan ett tag.

Finöl hade jag tagit med som skulle avnjutas tillsammans med den goda pajen som skulle värmas på elden. Det blev grillad lussebulle istället men helt okej i alla fall. Pajen tryckte jag i mig när jag kom hem. Det blev en skön tur med många spår i den nyfallna snön – stora som små.

Få se om det blir en tur imorgon också eller på söndag.

Önskar er en fin fredagkväll med mycket mys <3

Liten video jag spelade in vid brasan och dagens GPX.




6 visningar

Senaste inlägg

Visa alla
bottom of page