top of page
  • Bruksledaren

Soluppgång på Bruksleden med hopp om framtiden


Idag hade jag ett möte på Arbetsförmedlingen klockan 11 så jag tog en omväg dit på 9.7 km, sen därifrån upp på stan och handlade innan jag gick hem och landade på 11.4 km totalt. Mötet kändes positivt liksom ett telefonsamtal för en stund sen. Äntligen börjar det blåsa lite positiva vindar på arbetsmarknadsfronten och jag hoppas verkligen detta slutar som jag önskar.

Jag säger inte mer än så i dagsläget men håller både tummar och andan nu. Det behövs så lite för att få upp humöret och energin. Just idag är jag STARK! Ska det äntligen bli en hållbar anställning denna gången och inga fler korttidare? Ingen hoppas mer än jag.

Bilderna talar för sig själv <3 -10 grader var det när jag startade, men något kallare bitvis.

Önskar er en fantastisk eftermiddag och kväll <3



7 visningar

Senaste inlägg

Visa alla
bottom of page