top of page
  • Bruksledaren

16.3 km – Flobostigen/Jättåsarna/Bruksleden


Igår hade jag behövt snöskorna med mig, idag hade jag dem med men behövde dem aldrig. 16.3 km blev det med start hemifrån via Fagersta Norra, Andra sidan, Flobostigen/Bruksleden (där jag gjorde lunch), Skogsvägen ut mot Saxenvägen, Cirkelrundan via Saxenvägen, Svartbergsvägen, Jättåsarna, Bruksleden, Björnbacksvägen, Hyttbäcken, Västanfors kyrka, riksvägen hem.

Till lunch hade jag gårdagens sparade låda på kålrot, strimlad kalkon, tonfisk i solrosolja och soja. Jag orkade inte äta allt som syns på bilden ;) Innan jag gjorde upp eld fick jag se en fin hare <3

Nu ska det tydligen vräka ner snö tisdag och onsdag så då blir fokus på snöskottning istället så jag siktar på fredag för nästa tur men vi får väl se =) Ha en fin start på veckan alla!

Dagens GPX



32 visningar

Senaste inlägg

Visa alla
bottom of page