top of page
  • Bruksledaren

17.2 km förbi Svartbergets och Jättåsarnas naturreservat


Efter några dagars krävande turer med kombinerad skidåkning och snöpulsning, ville jag idag köra en lättare men längre vandring så jag valde att följa riksvägen, förbi stallet i Hedkärra och mellan Svartberget och Jättåsarna. Sedan valde jag att pulsa i snön 2 km på skogsvägen som ansluter till Saxenvägen vid vattenverket. Jag gjorde upp eld efter skogsvägen där jag visste det var grus under snön och hade ett skönt skydd av de stora granarna från vinden.

Väl framme på Saxenvägen var det plogat och sen gick jag ut på Svartbergsvägen/Hedkärravägen hemåt. Jag valde att skriva in mig på Viktväktarna igår igen eftersom jag nu ligger 7 kilo över det jag vill väga och kände att jag trivdes med. Men lite positiva besked på arbetsmarknadsfronten känner jag mig mer fokuserad och kan varva ner lättare mentalt.

Ingenting är påskrivet ännu men förhoppningsvis blir det klart i slutet av januari.

Jag önskar er en fin lördag <3

 Dagens GPX.



6 visningar

Senaste inlägg

Visa alla
bottom of page