top of page
  • Bruksledaren

26.7 km – Alla hjärtans dag och hem till byn


Jag hade redan bestämt mig att gå till Norberg och kyrkogården idag för att kolla läget hos de mina. När jag såg Anja Pärsons intervju med Frida Hansdotter igår så kom många känslor och tankar upp kring min hemby Norberg. Att växa upp i en liten ort har sina för- och nackdelar... En av de största fördelarna var att jag faktiskt haft äran att jobba med Fridas mamma Britt-Marie under några år - en helt fantastisk kollega och medmänniska som fattas mig och många andra.

Jag gick genom byn för att ta lite kort och försökte alternera hemvägen något så det inte skulle bli så enformigt. En skön och svettig tur med många kärleksfulla tankar.

Turen idag Fagersta-Norberg-Fagersta gick via gamla landsvägen och lunchen intogs en bit in på ett översnöat skoterspår strax innan sockengränsen.

Önskar er en fin alla hjärtans dag <3

Dagens GPX



1 visning

Senaste inlägg

Visa alla
bottom of page