top of page
  • Bruksledaren

Bruksleden i regn


14.5 km blev det idag i underbart regn. Men orken är inte vad den borde vara... Jag fick kämpa idag trots att det var de allra bästa tänkbara förutsättningarna för mig: regn, svalt och ingen stress. Men ögonen bråkade, andningen bråkade och kroppen kändes tung och trött trots relativt bra sömn inatt...

Men bortsett från det så är jag glad att jag kämpade på och valde idag att gå Linjan förbi Hyttbäcken, passerade Djupadalsvägen och vek in efter första backen mot de gamla skidspåren som korsar Bruksleden. Där var tydligen markeringarna för Bruksleden Terrängmarathon.

Kom ut på Svartbergsvägen där jag följde Bruksleden en bit och sen via Andra sidan hem. Fick en pratstund med @runcool83 också =) Vidare hem som en dränkt katt men glad att jag faktiskt gjort något vettigt idag. Imorgon är det jobb igen så vi får se hur veckan ser ut men hoppas komma ut och ta de sista kontrollerna i Naturpasset 2018 iaf.

Kram på er.

Åh dagens GPX



9 visningar

Senaste inlägg

Visa alla
bottom of page