top of page
  • Bruksledaren

12 km AW på Bruksleden/Flobostigen


De senaste turerna har jag valt att lägga upp direkt via Instagram och Facebook av den enkla anledningen att det tar för mycket tid och energi att hålla på att bearbeta bilder men idag väljer jag bloggen så ni inte funderar.

I förrgår tog jag en tur direkt från jobbet och gjorde även så idag, gick nästan samma runda som då, men just idag valde jag att även gå in på Bruksleden längs Svartbergsvägen mot Flobo där jag gjorde upp eld och bara tog det lugnt.

Vädret var perfekt! Mulet, 11 grader och inte så blåsigt. Jag hade inte bråttom utan tog det väldigt lugnt idag och även om jag tycker om att ha tryck i stegen på grusvägarna så är jag tacksam för skogens hala stigar som gör att jag MÅSTE bromsa farten.

Men även om det är skönt med turerna efter jobbet, föredrar jag och kroppen att börja dagen med en tur istället, men det är lite svårt att hinna med och det mörkare halvåret passar det bäst att ta det efter så jag utnyttja ljusets timmar.

Ha en skön onsdagskväll <3

Dagens GPX. Kopplar apparna Endomondo + Relive



8 visningar

Senaste inlägg

Visa alla
bottom of page