top of page
  • Bruksledaren

26.7 km och 7 timmar frisk luft


Dagens 7 timmar och 26.7 km spankulerades via gamla landsvägen, isiga skogsvägar och skoterspår av varierande kvalitet och rejält krävande bitvis. Jag gick hemifrån Fagersta som vanligt och in vid Kolningberg i Norberg strax innan Klackberg. Följde Bruksleden några meter, men valde sen skoterspåret mot Stora Malmtjärn, över riksvägen igen och ner mot Lilla Malmkärra där jag tog in på nästa skoterspår/skogsväg mot Ötjärn.

Det blåste rätt hårt så beslöt mig för att göra upp eld i skogen istället för framme vid Ötjärn och det var nog rätt beslut. Njöt av gårdagens kinamatsrester och en öl innan jag begav mig hemåt igen.

Nu är jag mör men nöjd. Imorrn ska jag försöka ta sovmorgon och hålla mig lugn. Vi får väl se om jag lyckas.

Idag bjuder jag på ett sammanfattande videoklipp istället för ett galleri.

Fin lördag på er <3




5 visningar

Senaste inlägg

Visa alla
bottom of page