top of page
  • Bruksledaren

46 av 46 kontroller tagna, galna ekorrar och nya vyer

Efter att ha kontaktat Fagersta OrienteringsKlubb angående att kontroll 10 saknades så fick jag meddelande igår att det var åtgärdat och ny kontroll på plats.


Jag åt frukost och begav mig sen direkt mot kontroll 10 och visst var den där, precis där den skulle vara denna gång.


Segerkänslan är fantastisk och jag har nu alltså tagit samtliga 46 kontroller på fotkartan på 1,5 vecka. Efter jag tagit 10:an beslöt jag mig för att inte gå samma väg tillbaka utan undersöka en annan stig på kartan.


Det blev spännande och sköna 6,5 km idag med galna ekorrar, en flygande, "kokoande" gök (faktiskt aldrig sett någon flyga och låta samtidigt...) och nya vyer.


Tack Fagersta OK för att ni arrangerar detta varje år!

Känslan efter antiklimaxen sist när 10:an av någon anledning var borta... och nu var på plats. Naturpasset 2019 är komplett!


Dagens Relive:

Galna ekorrar i trädtopparna (inte världens bästa film)


30 visningar

Senaste inlägg

Visa alla

Comments


bottom of page