top of page
  • Bruksledaren

48 km via Bruksleden...

...blev det totalt denna helg. Fredagens 24 km hemifrån Fagersta till Baggbron via delar av Bruksleden var slitsamma medan dagens 24 (samma sträcka fast från Baggbron hem till Fagersta) var lätta och jag kände mig urstark i hela kroppen!


Skillnaden i fredags var delvis att jag fick ett skov på ögonen och vänsterbenet bråkade. Solen sken och gjorde inte saken bättre för ögonen direkt. Det är i princip bara uppför de första 12 km hemifrån Fagersta till skillnad om man går från Baggbron då man börjar flackt och det tär inte lika mycket på kroppen.


Vi spenderade helgen vid Malingsbosjön på Sandvikasidan i vår ensamhet, åkte runt lite på lördagen och spanade in lite nya ställen samt Bergslagsleden. Det blev en skön helg och nu känner jag mig redo för en nya arbetsvecka.


Jag bjuder på bilder från fredagens soliga 24 km och dagens (söndag) 24 med blandat väder: sol, regn och moln.

Bilder från fredagens tur 6/11 Fagersta till Baggbron

Fredagens Relive: Fagersta-Baggbron

Bilder från söndagens 8/11 24 km Baggbron till Fagersta

Filmklipp från dagens lunch vid Abborrtjärn

Dagens 24 km Baggbron till Fagersta


153 visningar

Senaste inlägg

Visa alla

Yorumlar


bottom of page