top of page
  • Bruksledaren

8 km och korvgrillning vid Flobo...

...lyckades jag med idag trots pågående öroninflammation. Några rådjur stod på kalhygget längs Bruksledens etapp 15 nära Flobo som jag lyckades få med på film.


Jag behövde ta mig ut idag men fick tvinga mig själv och trycka undan hjärnspöken och handlingsförlamad hjärna. Är det något jag har så är det pannben och det har räddat mig ur många svåra situationer... Så även idag...


Men jag skulle ljuga om jag sade att jag mår bra. Jag har väldigt svårt att hantera det mesta i livet just nu men jag gör det bästa jag kan och mer än så kan jag inte begära av mig själv.


Mina tankar finns med en vän som just nu är kvar Ukraina - senast kontakt i förrgår - men de mår under omständigheterna bra. Jag har sagt att hon och hennes son är välkomna hem till oss om hon bestämmer sig för att fly till Sverige.


Men frågan är ju hur länge vi själva är trygga i Sverige? Det känns inte särskilt tryggt alls...


Det är svårt att fokusera på något annat och jag har mentalt förberett mig på ett krig så gott det nu går att förbereda sig för det... Tills dess får man väl försöka leva och ha någon typ av vardag...


Skogen är en helande vän och jag ska umgås med moder natur så länge hon finns <3


Jag hoppas snart kunna förmedla mer glädje i mina inlägg men jag tänker inte låtsas som att jag mår bra eller måla upp någon förskönande bild av någonting som jag inte känner... Ni får ha överseende och jag hoppas ni är rädda om er därute <3


Kramar i massor.


Rådjur vid Bruksleden

Fler rådjur vid Bruksleden

Brasa vid Flobostigen

Dagens Relive


43 visningar

Senaste inlägg

Visa alla

コメント


bottom of page