top of page
  • Bruksledaren

Det finns inga dåliga kläder...

(Betalt samarbete med RevolutionRace. Inlägget innehåller reklam och annonslänkar) ...bara dåligt väder... sägs det. Idag stämde det bra för vädret var allt annat än trevligt: det regnade på tvären och marken gick under benämningen SLASK på dagens 1 mil långa tur.


Men med favoritjackan från RevolutionRace så höll jag mig torr. Har alltid gillat softshell och denna jacka är inget undantag. Jag gillar även att ha kepa och huvan på denna jacka täcker även kepans skärm så när det regnar som idag har man ett gott skydd från vätan även i ansiktet.

Jag har provat många olika märken på vandringskläder och kan med mina 10 par byxor i olika modeller, 5 par Illusion hoodies och denna jacka säga att jag funnit mitt favvomärke bland klädutbudet i vandringsvärlden.

Dagens tur blev en blöt, slaskig och blåsig historia men lyckades värma lite tomatsoppa på Bruksleden och till det blev det några ägg och en macka. Hemvägen gick via Fageråsen och Fagersta norra.


Det var rätt skönt att komma in i värmen igen. Vi får se när nästa tur blir av och önskar er alla en fin onsdag där ute i "våtmarken".






47 visningar

Senaste inlägg

Visa alla

Comentários


bottom of page