top of page
  • Bruksledaren

En humla...

...flög beslutsamt rakt mot och in i elden när jag på dagens tur hade satt mig bekvämt för att avnjuta den uppvärmda köttsoppan mellan Lilla och Stora Ötjärn.


Jag utbrast:- Men vad gör du?! ...precis som om det skulle hjälpa?!?! Det var första gången jag sett en självmordsbenägen humla och förhoppningsvis den sista... Jag gillar humlor ju.


I övrigt blev det en skön tur på 11.5 km där de fallna träden på ena grusvägen hade tagits hand om så jag chansade på att de fallna träden på slingan även var itusågade... Det var dem inte utan det blev hinderbana fram till korsningen där jag valde "Svedjevägsstigen" tillbaka.


Det har varit en skön ledig helg och nu väntar en ny arbetsvecka men vem vet...Kanske blir det en eftermiddagstur efter jobbet. Vi får se vad orken säger. Jag önskar er en fin kommande vecka.


Dagens rutt där jag valde lite andra vägar än vanligtvis.


43 visningar

Senaste inlägg

Visa alla

コメント


bottom of page