top of page
  • Bruksledaren

Ett kranium i Karlbergsskogen...

...hittade jag på dagens 25.6 km. Min lediga måndag började med sköna höstkyliga vindar längs Gamla Norbergsvägen. Jag njöt till fullo för nu är min tid här! Älskar hösten, kylan och regnet.


Målet för dagen var enkelt: köpa en god räkmacka från Elsas konditori att ta med för att intas uppe vid Lapphyttan. Så blev det också.


Hemvägen gick sedan via blågul/blå slinga genom skogen i Karlberg fram till Ötjärnsvägen och därefter gröngul/grön slinga via Kottmossen.


Hemvägen var inte lika skön då solen vann över molnen och det blev betydligt varmare och mindre behagligt (jag vet att jag inte är som andra men sommaren är inte min grej helt enkelt).


Även vänsterbenet fick för sig att bråka hela vägen hem men jag är van att bita ihop och det kändes som det var en muskelsträckning av låret bara så det reder sig nog.


Nu väntar 4 tiotimmarspass på jobbet på raken innan ledig helg. Önskar er en fin vecka.

Åh dagens Relive (kopplar apparna Endomondo + Relive)



78 visningar

Senaste inlägg

Visa alla

Comments


bottom of page