top of page
  • Bruksledaren

Första turen efter Hjärtintensiven

Förra lördagens tur slutade ju som bekant på HIA (hjärtintensiven) i Köping och där blev jag inlagd över helgen. Nu efter en veckas sängliggande med extremt hög vilopuls så kändes det mindre yrsligt och ingen huvudvärk, så bestämde jag mig för att testa att ta en tur.


Det gick bra, jag gick lugnt och tyckte pulsen höll sig stabil även om det inte behövs mycket för att den ska rusa just nu.


Tog mig förbi Fageråsen och in på Bruksleden mot Flobo där jag gjorde upp eld och värmde på lite soppa. Smakade så gott då jag hade lite ont i halsen när jag vaknade idag. Jag eldade länge och tog det lugnt, pratade med mig själv och kortade ner den tänkta rundan mot Rudgruvan till att gå tillbaka via Flobostigen hem istället.


Jag landade på 8.4 km och det kanske var långt under omständigheterna, men det känns inte som det var för långt i skrivande stund. Nu blir det dusch och vila en stund så får vi se vad dagen bjuder på.


Fin lördag på er <3




346 visningar

Senaste inlägg

Visa alla

Comments


bottom of page