top of page
  • Bruksledaren

Mink eller utter = "mutter"

(Betalt samarbete med RevolutionRace. Inlägget innehåller reklam och annonslänkar)


Gissa om jag blev paff på dagens tur när jag ställde mig vid Melings för att filma vattnet som forsade och det kom en mink skuttandes. (skrolla ner för att se videon)


Åtminstone tror jag det var en mink efter lite efterforskning men utter var det första jag tänkte. Eller så är det en mink + utter= "mutter" ;) Kolla gärna på videon och rätta mig gärna om jag har fel!


Det blev en isig och blåsig tur till Långtjärn där jag tänkt göra käk men vinden var så pass stark att jag valde att gå vidare och tog lä några km bort i skogen istället.


På dagens tur invigde jag mina nyaste brallor från RevolutionRace: Wander Pants som till min stora glädje var nästintill identiska i känsla från föregående modell: Wander Pro Pants som har varit min stora favorit men inte funnits att få tag på. Jag gillar denna modell extra mycket p.g.a. den höga midjan och dragkedjorna längst ner mot fötterna då det är lätt att få tätt runt kängorna!


Efter en mindre bra start på veckan så kändes det bättre idag och hjärnspökena fick sig en omgång. Hoppas ni har en fin onsdag. Var rädda om er <3

Mink eller utter? Eller kanske en mutter? ;) Kände att hela jag blev glad när hen kom in i bild.




98 visningar

Senaste inlägg

Visa alla

Commentaires


bottom of page