top of page
  • Bruksledaren

Naturpasset 2019 är komplett...

...förutom 1 kontroll som inte fanns på sin utmärkta plats... Tanken var att jag skulle kunna säga att alla 46 kontroller var ikryssade idag men det blev alltså bara 45....


Vi var tre personer som letade efter den försvunna kontroll nummer 10 idag och ingen lyckades trots omtagna kompassriktningar, trippelcheckade riktmärken, utsvängningar i diameter och steglängd...


Jag har kontaktat Fagersta OK och inväntar svar från dem när kontrollen är hittad eller ny är på plats.


Här nedan bjuder jag på en på en bildkavalkad från gårdagens 22.7 km, 14 kontroller och dagens 11.2 km och 2 kontroller.


Mysiga stigar och perfekt väder har det varit dessa dagar.


Ska jag summera årets Naturpass så gör jag det med:

Flera farliga placeringar av kontroller, riktmärken som inte bör vara utmärkta på kartan då de raserats och fullkomligt osynliga från håll....

Men spännande, jobbigt och alldeles underbart!

Galleri 20190510 - 22.7 km, 14 kontroller


Reliven från igår:


Galleri 20190511


Relive 20190511




35 visningar

Senaste inlägg

Visa alla

Comments


bottom of page