top of page
  • Bruksledaren

Älgflugornas dam...

...är uppföljaren till Flugornas herre åtminstone titelmässigt och det är jag som är damen verkar det som för de gillar, nej förlåt, älskar mig uppenbarligen. Dagens tur gick via Kolarbytorpet, Tattarberget, Stora Malmkärra, skogsvägen mellan Älgsjöarna och in på Bruksleden vid Lilla Älgsjön.


Där gjorde jag upp eld efter 12 km och avnjöt kaffe och kasslersallad tills elden bara var glöd. Hösten är min absoluta favoritårstid och jag gillar det murriga, fuktiga och svala vädret. Älgflugorna till trots ;)


Jag vilade och begav mig hemåt via Bruksleden, Sörboms backe, Semla och Andra sidan.

22 km landade det på idag och det blev en lagom tur utan alltför mycket värk <3


Nu har jag tankat energi inför kommande jobbhelg och idag är det på dagen 1 år sedan jag började på Region Västmanland som servicemedarbetare inom Vårdnära Service.


Önskar er en riktigt fin torsdag <3

Dagens Relive

Luncheld vid Lilla Älgsjön

Höstlöv i slowmo i Semla


115 visningar

Senaste inlägg

Visa alla

Comentários


bottom of page